Outlook Express

Krok 1
Na samym początku w głównym menu wybieramy zakładkę narzędzia a następnie konta



Krok 2
Wybranie opcji Konta spowoduje otwarcie nowego okna. Kliknij na przycisk Dodaj, a następnie na zakładkę Poczta - spowoduje to uruchomienie Kreatora połączeń internetowych...



Krok 3
W polu Nazwa wyświetlana wpisujemy swoje imię i nazwisko, bądź nazwe firmy. Ta informacja wyświetli się osobie (w polu Od), do której wyślemy list.



Krok 4
Następnie wpisujemy swój adres e-mail taki, jaki mamy po rejestracji ( np. nazwa@mok.waw.pl , nazwa@janet.waw.pl  ).



Krok 5
W kolejnym kroku w pola Serwer poczty przychodzącej i Serwer poczty wychodzącej wpisujemy nazwy serwerów e-mail udostępnione przez operatora u którego założyliśmy skrzynkę. Nazwa serwerów pop3 oraz smtp jest podana na umowie abonetckiej jako rozwinięcie skrzynki pocztowej (np: mok.waw.pl , zol.waw.pl itp.)



Krok 6
Następnie w polu Nazwa Konta wpisujemy swój login (nazwę konta), a w polu Hasło swoje hasło konta ustalone przy zakładaniu. Możemy zaznaczyć albo odznaczyć Zapamiętanie Hasła, jeżeli odznaczymy za każdym razem przy sprawdzaniu poczty program będzie o nie pytał.



Krok 7
Doszliśmy Do zakończenia konfiguracji naszego konta, nie pozostaje nam nic innego jak nacisnąć klawisz Zakończ